Skip to main content

Yumi Zouma Japan tour




We played at Yumi Zouma Japan tour 13th September Nagoya, Japan.

9/13(火)今池Tokuzoでは、ニュージーランド出身のドリームポップバンドYumi Zouma(ユミ・ゾウマ)来日公演に出演させていただきました。
Yumi Zoumaさん(@yumizouma)が投稿した動画 -


Yumi Zouma and CRUNCH!
Listen Here!




Yumi Zouma来日公演での演奏から1曲公開しています。


9/13の公演については以下のメディアで掲載いただきました。

NME JAPAN RO69 / OTOTOY /Spincoaster / BELONG / UNCANNY /PUBLIC RHYTHM / INDIENATIVE /



We went to Tokyo at 18th December 2016.
First to meet up with Josh Burgess from Yumi Zouma.
昨年の12/18に東京に行きました。
ユミ・ゾウマのリーダー、ジョッシュが来日していたのと
With Josh Burgess from Yumi Zouma

Second to talk with our engineer fredricson who is leader of remigai, and Kitagawa-san, owner of Green Auto Studio.
もう一つは私たちのエンジニア、レミ街の荒木さん、スタジオの北川さんと会うためです。
With fredricson from tigerMos / remigai


At art space Spiral, Josh played toy xylophone, very dreamy soundscape emerged.
スパイラルで展示を観て回りました。ジョッシュがとても楽しそうに木琴を叩いてくれました。
Josh playing toy xylophone
We went Shinjuku Disk Union after having lunch at Vegan café “restaurant_8ablish”.
ヴィーガンカフェで食事をした後、ジョッシュの希望で新宿ディスクユニオンへ。

Josh was searching Brian Eno’s LP. but he bought Arthur Russel’s T shirt for souvenir because there was only S size, too small for him.
ジョッシュはブライアン・イーノのLPを探していると。一方でアーサー・ラッセルのTシャツを見つけて喜んでいました。自分には小さいが友達にあげると。

After Josh left, we talked with fredricson and Kitagawa-san about how to record our new album.
ジョッシュと別れた後、荒木さん、北川さんとレコーディングのご相談をしました。




Our collaboration songs
様々なミュージシャンと共作しています。

House Of Tapesがネットラジオ局Frequency Asiaに提供したミックス。
blueの別ミックス、simple mind(fredricson mix)を使っていただきました。


With Marzio Pelù( Italin Singer-songwriter) Lyric Video



with Alex Ruby(USA)
reviewd by LAND OF THE RISING SOUND and Make Believe Melodies


Indienative indiegrab UNCANNY など日本の音楽メディアでも紹介いただきました。


Remix of "blue" by Hermann Newman

Popular posts from this blog

CRUNCH『てんきあめ』(Tenkiame)

CRUNCH『てんきあめリミックス』(Tenkiame Remix)